El meu pas per RICHTER

dimarts, 8 de gener del 2008

Noticies!


Que tal gent? Com esteu? Segur que bé, després d'aquestes petites vacances i tal.
Doncs com dueu temps sense tenir notícies notícies nostres, aprofito per a donar-vos una alegria, o per a alguns/nes, una desgràcia. Es tracta del pròxim concert que farem a Benidorm el 19 de gener, en la sala Fun Factory (situada en la carretera de les discoteques d'aquesta mateixa localitat) .
Espero veure-us allí a tots/tes, una salutació, RICHTER.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei! Quin blog de fanàtic, eh? jajaja així m'agrada! Per cert, crec que he sigut la primera en votar quines cançons m'agradaven més de Richter! xD (encara que he votat dues vegades, perquè m'ha fet pena primer votar "Situación correcta" y deixar-me després les altres, que també m'agraden xD). En fi, molt bo el blog de percussionista fanàtic!
I per cert, una pregunta, perquè escrius amb la variant del català oriental? Tu no eres mutxamelero? jaja xD Si ja se'm fa estrany vore algú d'ací escrivint en català, més estrany se'm fa encara veure que es amb la variant d'allà dalt!

Bé, saluts! Ens veiem a Torreco, Sant Joan d'Alacant o Benidorm xD!

alba ha dit...

jeje, me metí aquí pero no se hablar valenciano...porque soy manchega!!! así que... no puedo decirte nada...