El meu pas per RICHTER

dimarts, 2 d’octubre del 2007

Grabació de la maqueta al local.

Ja hem gravat la nostra primera maqueta.

Cesc (Enginyer de so) i Hèctor (Tècnic de so), van venir des de Barcelona per a portar a terme l'enregistrament en el nostre local d'assaig.

He de dir que em vaig sentir com si estiguéssim en un estudi d'enregistrament i no en el nostre propi local d'assaig.

Van portar un equip d'enregistrament molt bo i molt car (em vaig partir la crisma per a salvar-lo), i van treballar durant tot el cap de setmana sense descans i d'una forma molt professional.




MOLTES GRÀCIES ALS DOS, US HO VAU CURRAR MOLTÍSSIM.



Doncs això, abans de gaire tindrem la masterització.

Tindrà quatre cançons:



- Situación correcta

- Miedo

- Siempre ausente

- Piel muerta



Aquí us deixo una fotillo de Pau gravant, perquè vegeu la serietat i professionalitat amb que ens prenem nosaltres aquestes coses.


2 comentaris:

Alex ha dit...

Hola!! Soy alex, y me gusta mucho tu blog, me reído con tus vídeos, espero q sigas poniendo más, esatré al acecho jejeje.
Ah por cierto, gran foto la última.
Alejandro Sánchez Caturla

María ha dit...

hola...muy currado tu blog..lso gráficos..lso apartados..todo, está muy bien
Me alegro mucho que hayáis grabado la maqueta, sé que es duro el mundo de la música, espero que tengais mucha suerte